"Arı Mama" diye bir marka var. Kendimi bildim ne tipi değişti, ne de şirket gelişti. Sizce neden?
Tabii ki gelişimi imkansız kılan ambalajı yüzünden.
Benim bildiğim, bir ürünü çekici kılmak istiyorsan önce ambalajını güzel yaparsın, müşterinin gözüne hoş gelecek öğelerle süslersin vesaire.
Mesela bebek maması satıyorken, mama paketinin üstüne annelerin bebeklerine zorla mama yedirirken yaptığı "kaşığı dik tutarak ağza tıkma hareketine maruz kalmış mutsuz bebek suratı" koyarsan o şirket gelişmez, yerinde sayar.
Değiş artık Arı Mama değiş.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
3 yorum:
kahretsin çok güldüm.fazla güldüm. :D
seni duymuşlar.. yenilerine bak:
www.arimama.com.tr
Hımm evet ambalaj değişmiş ama bebek yine aynı bebek, kaşık yine aynı kaşık. Ağıza tıkıştırma mantalitesi hiç değişmemiş. Olmaz. Cıkcıkcık
Yorum Gönder