Holivut ve telefon adabı

Buradan Holivut'a sesleniyorum tekrar.
Dünya film-dizi sektörünü ele geçirdiniz. Her türlü işi biliyorsunuz herşeyin en iyisini yapıyorsunuz. Ama karakterlerinize telefonla konuşmanın adabını hâlâ öğretemediniz.
Daha bir tane karakterin telefonunu kapatırken; "Hadi görüşürüz canım, hadi kendine iyi bak, öptüm" dediğini görmüş değilim.
Soracağını soruyor çat diye kapatıyor kapaklı telefonunu.
Karşıdakinin bir diyeceği, bir derdi var mıdır, suratına kapatırsam darılır mı umrunda değil.

Önce insanlık

2 yorum:

return of saturn dedi ki...

1 aydan uzun bir süredir sürekli bunu düşünüyorum "yazıyım bloga dur" diyorum. üşeniyorum sonra, dizilerde daha belirgin bide bu.
"selam nick nerdesin"
"evde tabiiki adamım"
çat telefon kapatılır yola konulur. ahh bu gençler.

Unknown dedi ki...

aklıma geldiği an yazdım vallahi hiç affetmedim. bi tane blog konundan oldun böylece işte,
üşenmek yok.